Contact

Mocht je een vraag of opmerking hebben of wil je ons iets laten weten?

Mail ons dan gerust, onze team staan voor je klaar om te helpen!

 

Onze Klantenservice staat klaar om al jouw vragen en opmerkingen te beantwoorden. Wij streven ernaar om binnen de dag te reageren.

Bereikbaarheid: E-mail: info@shadeflair.nl (24/7 bereikbaar)

Telefoon: +31 85 060 2076 (Binnenkort weer beschikbaar)

Maandag - vrijdag: 7:00 - 18:00

Weekend - feestdagen: 9:00 - 16:00

 

Tips voor het snel afhandelen van mailcontact:

1. Mocht je na antwoord van ons nog verder hulp nodig hebben, reageer dan a.u.b. op ons laatste mailcontact. Zo houden we al het contact wat we met elkaar hebben gehad overzichtelijk.

2. Helaas merken wij sommige van onze klanten het gevoel hebben dat ze sneller geholpen worden als ze meerdere mails sturen, dit is zeker niet het geval. Wij handelen alle mails één voor één van onderen af en doen ons best doorgaans binnen de dag te reageren.

Hieronder vind je handige links en antwoorden op veelgestelde vragen:

Voor de meest actuele informatie over levertijden en eventuele vertragingen, zie onze Bestelling & levering pagina.

 Alles over ons retourbeleid vind je op onze Retourbeleid pagina.

 

Tracking link geeft niks weer?

Je kunt de status van je bestelling volgen via deze link. Gebruik hier je Track & Trace nummer, dat je binnen 3 dagen na jouw bestelling per e-mail ontvangt.

Moest dit nog niet zichtbaar zijn wilt dit zeggen dat het in verwerking is, u kunt altijd een algemene tracking link gebruiken. Vul hierbij uw traceernummer in.

 

Bestelling geleverd, maar nog niks ontvangen?

- Controleer eerst je veilige plaatsen / bij de buren.

Wacht nog even af, soms staat een pakket al op geleverd, maar komt het pas enkele dagen later daadwerkelijk binnen.

- Neem contact op met de bezorgdienst, zij kunnen vaak specifiekere details geven over de levering. Indien je met de bovengenoemde stappen helaas nog steeds je bestelling niet ontvangen hebt, neem dan contact met ons op.

 

Defecten & beschadigingen bij ontvangst?

Heb je, tot onze spijt, een defect of beschadiging ontdekt?

Stuur ons alsjeblieft foto's of video van het defect of de beschadiging naar info@shadeflair.nl

We zullen zorgen graag voor een passende oplossing.

 

Bedrijfsgegevens (Geen retouradres)

E-mailadres: info@shadeflair.nl

Telefoonnummer: +31 85 060 2076 (Binnenkort weer beschikbaar)

AGENT ECOM 247 LTD

Ondernemingsnummer: 12600131

Suite 5, 1-2 Leonard Place Westerham Road, Keston, Kent, England, BR2 6HQ (Geen Retouradres)

Gelieve eerst de vragen door te lopen en een gericht mail te sturen (met bewijs bij defecte goederen). Dit zodat we snellere service kunnen bieden aan alle klanten.

Groetjes,

Team ShadeFlair